Customer Relations Management (CRM)

Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Customer Relations Management (CRM) in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:

Benaderen relaties
Gerechtvaardigd belang. Benaderen relaties

Betrokkene en gegevens

Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.

Strategische relaties van de ambtelijke en politieke leiding en relaties van de directies en de Inspectie SZW

  • Gegevens: NAW-gegevens (incl. e-mail) van natuurlijke personen en rechtspersonen aangevuld met kennisgebieden.
  • Verzameldoel: Benaderen relaties
  • Bewaartermijn: Zie artikel 6 bewerkersovereenkomst
  • Bron: Organisaties betrokkenen
  • Betrokkenen waren niet verplicht deze gegevens aan te leveren.

Automatische besluitvorming

Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.

Ontvangers

Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.

  • Directies SZW en Inspectie SZW

Doorgifte buiten EU

Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.

 

Verantwoordelijke

Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, voor deze de directeur OBP

Bezoekadres

Parnassusplein 5
2511 VX Den Haag
NEDERLAND

Postadres

Postbus 90801
2509 LV Den Haag
NEDERLAND