Customer Relations Management (CRM)
Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Customer Relations Management (CRM) in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:
Benaderen relatiesGerechtvaardigd belang. Benaderen relaties
Betrokkene en gegevens
Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.
Strategische relaties van de ambtelijke en politieke leiding en relaties van de directies en de Inspectie SZW
- Gegevens: NAW-gegevens (incl. e-mail) van natuurlijke personen en rechtspersonen aangevuld met kennisgebieden.
- Verzameldoel: Benaderen relaties
- Bewaartermijn: Zie artikel 6 bewerkersovereenkomst
- Bron: Organisaties betrokkenen
- Betrokkenen waren niet verplicht deze gegevens aan te leveren.
Automatische besluitvorming
Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.
Ontvangers
Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.
- Directies SZW en Inspectie SZW
Doorgifte buiten EU
Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.