Regeling vakantieclaims
Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Regeling vakantieclaims in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:
De gegevens zijn noodzakelijk om de hoogte van de claim van de aanvrager vast te stellen en te verifiëren.Wettelijke verplichting
Betrokkene en gegevens
Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.
Aanvragers van de claim, of hun aanvragers
- Gegevens: Naam, adresgegevens, telefoonnummer, emailadres, bankrekeningnummer, gegevens over voormalige werkgever, bewijs en omvang van het dienstverband, bewijs einde dienstverband, bewijs en duur ziekteperiode, bewijs van laatst verdiende uurloon, Evt bewijs van loondoorbetaling na twee jaar ziekte
- Verzameldoel: Gegevens zijn nodig om de hoogte van de claim te bepalen/verifiëren.
- Bewaartermijn: Tot 31 december 2031
- Bron: Betrokkene
-
Betrokkenen waren verplicht deze gegevens aan te leveren.
Gevolgen bij het niet aanleveren: Claim kan niet worden gehonoreerd als de gegevens niet worden aangeleverd.
Automatische besluitvorming
Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.
Ontvangers
Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.
- Het ministerie van Sociale zaken en werkgelegenheid, voor deze de directeur UVB
Doorgifte buiten EU
Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.