Regeling vakantieclaims

Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Regeling vakantieclaims in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:

De gegevens zijn noodzakelijk om de hoogte van de claim van de aanvrager vast te stellen en te verifiëren.
Wettelijke verplichting

Betrokkene en gegevens

Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.

Aanvragers van de claim, of hun aanvragers

  • Gegevens: Naam, adresgegevens, telefoonnummer, emailadres, bankrekeningnummer, gegevens over voormalige werkgever, bewijs en omvang van het dienstverband, bewijs einde dienstverband, bewijs en duur ziekteperiode, bewijs van laatst verdiende uurloon, Evt bewijs van loondoorbetaling na twee jaar ziekte
  • Verzameldoel: Gegevens zijn nodig om de hoogte van de claim te bepalen/verifiëren.
  • Bewaartermijn: Tot 31 december 2031
  • Bron: Betrokkene
  • Betrokkenen waren verplicht deze gegevens aan te leveren.
    Gevolgen bij het niet aanleveren: Claim kan niet worden gehonoreerd als de gegevens niet worden aangeleverd.

Automatische besluitvorming

Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.

Ontvangers

Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.

  • Het ministerie van Sociale zaken en werkgelegenheid, voor deze de directeur UVB

Doorgifte buiten EU

Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.

 

Verantwoordelijke

Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, voor deze de directeur UVB

Bezoekadres

Parnassusplein 5
2511 VX Den Haag
NEDERLAND

Postadres

Postbus 90801
2509 LV Den Haag
NEDERLAND

Referentie

Verwerkingsnummer: M3339
Type: Primair