Secundair: Topdesk: wijzigingen, storingen en incidentenbeheer

Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Secundair: Topdesk: wijzigingen, storingen en incidentenbeheer in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:

Om ICT-storingen en meldingen te kunnen registreren en oplossen, en om dit te kunnen terugkoppelen aan degenen die de melding gemaakt hebben
Gerechtvaardigd belang. oplossen van de melding en voorkomen van issues

Betrokkene en gegevens

Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.

De SCP (tijdelijke) medewerker die een ICT-gerelateerde melding maken in Topdesk

  • Gegevens: Naam, inlognaam, organisatie, Vestiging, tel, e-mail, soort melding
  • Verzameldoel: Om een terugkoppeling te kunnen geven aan degene die de melding doorvoert
  • Bewaartermijn: Gegevens worden binnen twee weken afgehandeld en gearchiveerd
  • Bron: De secretariaatsmedewerker HR van het SCP levert informatie over de medewerker aan het SSC-Campus, zodat een account kan worden aangemaakt, en de medewerker kan worden opgenomen in Topdesk
  • Betrokkenen waren verplicht deze gegevens aan te leveren.
    Gevolgen bij het niet aanleveren: Zonder deze gegevens kan er geen ICT-ondersteuning worden geleverd

Automatische besluitvorming

Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.

Ontvangers

Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.

  • Medewerkers ICT-regie van het SCP
  • medewerkers support center SSC-Campus
  • Service Level Manager SSC-Campus
  • Service Owner Supportcenter SSC-Campus

Doorgifte buiten EU

Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.

 

Verantwoordelijke

adjunct directeur Sociaal en Cultureel Planbureau

Bezoekadres

Bezuidenhoutseweg 30
2594AV DEN HAAG
NEDERLAND

Postadres

Postbus 16164
2500BD DEN HAAG
NEDERLAND

Referentie

Verwerkingsnummer: M4943
Type: Secundair