Secundair: Topdesk: wijzigingen, storingen en incidentenbeheer
Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Secundair: Topdesk: wijzigingen, storingen en incidentenbeheer in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:
Om ICT-storingen en meldingen te kunnen registreren en oplossen, en om dit te kunnen terugkoppelen aan degenen die de melding gemaakt hebbenGerechtvaardigd belang. oplossen van de melding en voorkomen van issues
Betrokkene en gegevens
Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.
De SCP (tijdelijke) medewerker die een ICT-gerelateerde melding maken in Topdesk
- Gegevens: Naam, inlognaam, organisatie, Vestiging, tel, e-mail, soort melding
- Verzameldoel: Om een terugkoppeling te kunnen geven aan degene die de melding doorvoert
- Bewaartermijn: Gegevens worden binnen twee weken afgehandeld en gearchiveerd
- Bron: De secretariaatsmedewerker HR van het SCP levert informatie over de medewerker aan het SSC-Campus, zodat een account kan worden aangemaakt, en de medewerker kan worden opgenomen in Topdesk
-
Betrokkenen waren verplicht deze gegevens aan te leveren.
Gevolgen bij het niet aanleveren: Zonder deze gegevens kan er geen ICT-ondersteuning worden geleverd
Automatische besluitvorming
Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.
Ontvangers
Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.
- Medewerkers ICT-regie van het SCP
- medewerkers support center SSC-Campus
- Service Level Manager SSC-Campus
- Service Owner Supportcenter SSC-Campus
Doorgifte buiten EU
Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.