9 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
AVG vragen- en klachtenbehandeling, onderzoeken en audits
Contactpunt voor betrokkenen over alle aangelegenheden die verband houden de verwerking van hun gegevens en de uitoefening van hun rechten (art 38 lid 4 AVG)
Beantwoorden vragen van burgers
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.
Behandelen digitale documenten
Behandeling van inkomende en uitgaande correspondentie.
Behandelen papieren documenten
Behandeling van persoonlijke, vertrouwelijke en aangetekende correspondentie
Contact onderhouden met externe personen en organisaties
Onderhouden van relaties en communiceren met instituten, bedrijven, kennisinstellingen, andere (overheids) organisaties en particulieren
Controle op onregelmatigheidsmeldingen ex artikel 91 Vo. (EU) 889/2008
Uitvoeren van (financiële) controles, audits en het afleggen van verantwoording over de uitvoering.
Financiële administratie (beperkt gebruik) BSN
Verstrekken van informatie aan de Belastingdienst Uitbetaalde bedragen aan derden (IB47) aanleveren
Internetbankieren
Autoriseren van gebruiksrechten internetbankieren voor het Ministerie van EZK/LNV
Toepassen Archiefwet- en regelgeving
Uitvoering geven aan de wettelijke bewaartermijnen op grond van de Archiefwet 1995 en fiscale wet- en regelgeving.