Klanttevredenheidsonderzoek ESS
Hier vindt u een beschrijving van gegevensverwerking Klanttevredenheidsonderzoek ESS in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), met als doel:
Enquête uitzetten bij respondenten / Zicht te krijgen in hoeverre de dienstverlening van de ESS aansluit bij de behoefte van de klant.Gerechtvaardigd belang. Het onderzoek ziet primair op de dienstverlening van ESS. Dit gaat niet over de taken die SZW uitvoert, maar puur hoe klanten de dienstverlening ervaren. Met de kennis uit de enquête kan ESS zich verder gaan ontwikkelen en haar dienstverlening in de toekomst verbeteren. Het gaat er dus voornamelijk om dat de ESS hierbij kan leren hoe zij door de klant wordt ervaren.
Betrokkene en gegevens
Van wie worden welke gegevens verwerkt en wat is het doel hiervan.
Afnemers (klanten) van diensten van ESS of personen met wie ESS contact heeft gehad ihkv informatie-uitwisseling.
- Gegevens: Naam, e-mailadres, telefoonnummer, type klant (gemeente, professional, gemeenschappen), type contact met de klant, functie, type afgenomen dienstverlening.
- Verzameldoel: Enquête uitzetten bij respondenten
- Bewaartermijn: 3 maanden. Labyrinth zal in de vragenlijst of de uitnodiging opnemen dat deelname inhoudt dat men akkoord gaat met het gebruik van de ingevoerde gegevens, en dat alle persoonsgegevens binnen 3 maanden na afloop van het volledige onderzoek zullen worden verwijderd.
- Bron: Betrokkene
- Betrokkenen waren niet verplicht deze gegevens aan te leveren.
Automatische besluitvorming
Er is geen sprake van besluitvorming over persoonsgegevens op basis van automatisch verwerkte gegevens.
Ontvangers
Gegevens worden verstrekt aan onderstaande 'ontvangers'.
- De onderzoekers, werkzaam voor Labyrinth die ook betrokken zijn of zullen worden bij de uitvoering van dit onderzoek.
Doorgifte buiten EU
Er is geen sprake van doorgifte van persoonsgegevens aan één of meer landen buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie.