11 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Alarmering en alertering
Alarmeren/alerteren bij rampen, calamiteiten en noodsituaties door het versturen van tekstberichten naar 06-nummers van Defensiemedewerkers
Beheer voedingsmiddelen schepen
Beheer van voedingsmiddelen aan boord van schepen
Bewaking en beveiliging inclusief toegangscontrole en bezoekersregistratie
Toegangscontrole en bezoekersregistratie waarbij de beveiliging van het te beschermen belang (TBB) door het voldoen aan organisatorische, bouwkundige en elektronische beveiligingsnormen met betrekking tot fysieke objecten is gewaarborgd (fysieke beveiliging zoals beschreven in het Defensiebeveiligingsbeleid).
Collectiebeheer musea en traditiekamers
Correspondentie (zoals dankbrief ) aan personen die schenken aan musea en traditiekamers
Evenementenregistratie
Uitnodigen, inschrijven, verstrekken informatie, evaluatie ten behoeve van het organiseren van evenementen vanuit Defensie
Intern Klanttevredenheidsonderzoek (iKTO) 2018.
1) Inzicht te krijgen in de beleefde kwaliteit van bedrijfsvoeringsproducten en -diensten en op basis hiervan de kwaliteit te borgen of verbeteringen te initiëren; 2 Het opleveren van een benchmark waardoor departementen en uitvoeringsorganisatie zich met elkaar kunnen vergelijken en van elkaar kunnen leren; 3) Als gebruiker, DMO en DOSCO verantwoording af te leggen over de bedrijfsvoering naar gefaciliteerden. 4) Verbeterafspraken maken tussen gebruikers en DMO en DOSCO
Onderzoek vastgoedscenario's en gevolgen Defensiemedewerkers en VeVa-studenten
1. In vastgoedscenario’s inzicht krijgen in de mogelijke gevolgen voor Defensiepersoneel en VeVa-leerlingen voor reisafstand, reistijd en het recht op Rijkshuisvesting.
Registraties civiele dienstauto's.
Communicatie tussen bureau Centraal Wagenpark Beheer (CWB) en de gebruiker/direct leidinggevende
Servicepunt
Het efficiënt en effectief verlopen van het aanvraag- en meldproces voor defensiemedewerkers en niet-werknemers met een Defensiepas type 1 en 2 in werkelijke dienst.
Toepassing chatbot binnen Defensie
Het plaats en tijdonafhankelijk op een toegankelijke manier beantwoorden van veelvoorkomende vragen en verzoeken aan de dienstencentra van Defensie via chats.