187 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
ICT beheer DPO.
ICT-beheer (CMDB, Wijzigingenbeheer en Incidentbeheer), Behoeften Aanvragen (BA) en facilitaire ondersteuning. Gebruikersgegevens zijn noodzakelijk voor identificatie, vastleggen gebruikersrechten en logging.
ICT-infrastructuur Defensie Pijpleiding Organisatie
Identity en accesscontrol DPO ICT-infrastructuur, ICT-systemen
Identity- and accessmanagement
Het beheren van gebruikersidentiteiten en autorisaties op de Mulan infrastructuur en de daarop aangeboden diensten.
IDR - Beschikbaarheidsbijdrage Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).
Vaststellen rechtmatige beschikbaarheidsbijdrage medische vervolgopleidingen beroepsmilitairen
IGK Foto's
Opslag en archivering van foto’s van bedrijfsactiviteiten
Intern Klanttevredenheidsonderzoek (iKTO) 2018.
1) Inzicht te krijgen in de beleefde kwaliteit van bedrijfsvoeringsproducten en -diensten en op basis hiervan de kwaliteit te borgen of verbeteringen te initiëren; 2 Het opleveren van een benchmark waardoor departementen en uitvoeringsorganisatie zich met elkaar kunnen vergelijken en van elkaar kunnen leren; 3) Als gebruiker, DMO en DOSCO verantwoording af te leggen over de bedrijfsvoering naar gefaciliteerden. 4) Verbeterafspraken maken tussen gebruikers en DMO en DOSCO
Internationaal Functiebestand.
Het kunnen beheren van het internationaal functiebestand en de bezetting
Internetsite www.defensie.nl (2021)
1 Afhandeling van vragen, klachten en verzoeken
IT Service managementtooling - ServiceNow
Faciliteren en ondersteunen IV/IT dienstverlening en behandelen specifieke/bijzondere informatie verzoeken.
JDV - Behandelen bezwaar, beroep en claims
Dossierregistratie, bijhouden van een een overzicht van dossiers, stukken en de status hiervan.