115 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Schonen leverancier-, crediteurgegevens SAP M&F (2021)
Beoogd wordt de kwaliteit van de crediteur- en leveranciergegevens voor Defensie te verhogen. Met een betere kwaliteit van de gegevens verbetert de (financiële) analyse, wordt de overgang naar SAP 4 Hana eenvoudiger, is het makkelijker zoeken naar crediteuren en leveranciers en wordt de verwerking van persoonsgegevens verminderd.
Servicepunt
Het efficiënt en effectief verlopen van het aanvraag- en meldproces voor defensiemedewerkers en niet-werknemers met een Defensiepas type 1 en 2 in werkelijke dienst.
Smoelenboek Wie is Wie
Bereikbaarheid van medewerkers
Staatsalmanak (www.almanak.overheid.nl)
Doel: voor het ministerie van Defensie uitvoering geven aan het Koninklijk Besluit opnieuw jaarlijks uitgeven van een Staatsalmanak
Tijdregistratie en Capaciteitsmanagement
Het registreren (afwezigheid) en analyseren van uitgevoerde werkzaamheden door validatie en om de reken- en schattingsmodellen te maken en de plannen te verbeteren t.b.v. de inzet van capaciteit. Hierdoor verbetert de inzet en wordt de productie effectiever en efficiënter (monitoren realisatie en productie).
Toepassing chatbot binnen Defensie
Het plaats en tijdonafhankelijk op een toegankelijke manier beantwoorden van veelvoorkomende vragen en verzoeken aan de dienstencentra van Defensie via chats.
Toepassing Robotic Process Automation
Processen kwalitatief verbeteren (betrouwbaarheid, tijdigheid), het wegnemen van hoge werklast bij verschillende dienstencentra en het ondervangen van de veelal lange doorlooptijd voor het vervangen of verbeteren van bestaande software.
Training, opleiding en uitvoering van onderhoud operationele wielvoertuigen
1) Training en opleiding van Defensiepersoneel
Uitgegeven USB sticks.
Beheer uitgegeven USB sticks DMO
Uitvoeren communicatiebeleid, (sociale) mediamonitoring
Uitvoeren communicatiebeleid Defensie: 1. Het communiceren met en verantwoording afleggen aan de eigen medewerkers en de samenleving; 2. Het bouwen aan vertrouwen van de eigen medewerkers en de Nederlandse burgers; 3. Het uitbouwen, behouden en creëren van in- en extern draagvlak voor (de taken van) de krijgsmacht; (Sociale) mediamonitoring: 3. Evalueren (ex post): hoe worden de Defensie communicatieboodschappen ontvangen en kan Defensie hier lessen uit trekken voor de toekomst?