245 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Crisiscontact Inspectie SZW
De Inspectie SZW is aangewezen als toezichthouder op de naleving van de Arbeidsomstandighedenwet. In het geval van een crisis situatie schakelt de Inspectie SZW de crisisorganisatie in. Het doel van deze verwerking is het beschikbaar stellen van contactinformatie van de crisisorganisatie en procedures aan betrokken personen in het geval van een crisis situatie.
Uitvoering ZW/WAZO-uitkeringen
Om te zorgen dat ZW/WAZO-uitkeringen correct worden uitbetaald en worden bijgeschreven op de juiste p-budgetten.
Internationale gegevensuitwisseling via Liaisonbureau
Voorlichting geven over en bijstand verlenen bij naleving en handhaving arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden in internationaal verband.
Gegevensverstrekking Gemeente Amsterdam
In het kader van de aanpak van malafide horeca ondernemers (aanvraag horeca exploitatievergunning) binnen de Gemeente Amsterdam levert de Inspectie SZW gegevens aan de gemeente Amsterdam. Op basis van deze gegevens kan de Gemeente Amsterdam effectiever regie voeren op de aanpak van ondermijning in de stad. Het beoogde effect is dat een effectievere aanpak van ondermijning een preventieve werking heeft op het terrein van de Inspectie SZW.
Organisatie evenementen Inspectie SZW
Registratie van medewerkers van de Inspectie SZW die deel willen nemen aan jaarlijks terugkerende evenementen (sportdag, landelijke dag arbeidsinspecteur en eindejaarsfeest) t.b.v. de organisatie en de logistieke dienstverlening van deze evenementen.
Pilot barometer etnische diversiteit
Statistisch onderzoek ten behoeve van meten van culturele diversiteit.
Eindejaarsgeschenk SZW 2018
Verwerkingen van bestellingen voor het eindejaarsgeschenk SZW 2018. Bestellingen worden door medewerkers van SZW geplaatst.
Zorg voor de Zaak
TNO ontwikkeld een ‘Participatieve Interventie op Cultuur en Ongewenst gedrag’. Deze interventie wordt middels een pilot waaraan bedrijven deelnemen door TNO getoetst en verder ontwikkeld. Het gaat om een interventie met een 4 vaste processtappen waarbij persoonsgegevens door Zorg van de Zaak Netwerk worden verwerkt: 1) Voorbereiden, 2 Meten (vragenlijstonderzoek, interviews), 3) Doen, 4) Evalueren (nameting, interviews, groepsgesprekken).
Foto's brochure met goede voorbeelden van werken in de zorg
Werkgevers inspireren om mensen in dienst te nemen die nog niet over alle beroepseisen beschikken.
Klanttevredenheidsonderzoek ESS
Enquête uitzetten bij respondenten / Zicht te krijgen in hoeverre de dienstverlening van de ESS aansluit bij de behoefte van de klant.