245 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
(7.4) Afhandeling klachten van externe m.b.t. medewerkers ISZW
Afhandelen van klachten over Inspectie SZW als organisatie of individuele medewerkers van de Inspectie SZW (volgens Awb). Deze klachten komen van mensen of bedrijven buiten de Inspectie SZW.
(7.6) Leveren van gegevens aan SNA
Met behulp van de check op opgelegde boetes WAV en WML kan de Stichting Normering Arbeid controleren of gecertificeerde werkgevers mogelijk hun certificering kwijt moeten raken.
Leiderschaps- en vakmanschapstraject
De Inspectie SZW vindt de ontwikkeling van medewerkers erg belangrijk en heeft daarom het zogenoemde leiderschaps- & vakmanschapstraject ontwikkeld. Het leiderschapstraject geldt voor alle leidinggevenden binnen de inspectie SZW. Het vakmanschapstraject is voor alle medewerkers. Binnen beide trajecten worden verschillende activiteiten ontwikkeld die gericht zijn op persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers van de Inspectie SZW. Sommige zijn verplicht, andere niet.
Registraties Preventiemedewerker
Iedere organisatie is verplicht om ten minste één werknemer aan te wijzen als preventiemedewerker. In het kader van de wettelijke taken die de preventiemedewerker op basis van de Arbowet heeft, worden er een aantal registraties bijgehouden. Deze registraties hebben allen betrekking op medewerkers. Om die reden wordt bij de omschrijving van de betrokkenen de naam van de registratie weergegeven.
Registratie (bijna) ongevallen
Een werkgever is op basis van artikel 9 van de Arbowet verplicht om alle arbeidsongevallen die tot meer dan drie dagen ziekteverzuim leiden, te registreren. De preventiemedewerker legt deze informatie vast in het digitale meldingsformulier en draagt zorg voor verdere afhandeling (communicatie naar leidinggevende en arbodienst/EC&OP) en archivering in een digitaal register.
Crisiscontact Inspectie SZW
De Inspectie SZW is aangewezen als toezichthouder op de naleving van de Arbeidsomstandighedenwet. In het geval van een crisis situatie schakelt de Inspectie SZW de crisisorganisatie in. Het doel van deze verwerking is het beschikbaar stellen van contactinformatie van de crisisorganisatie en procedures aan betrokken personen in het geval van een crisis situatie.
Organisatie evenementen Inspectie SZW
Registratie van medewerkers van de Inspectie SZW die deel willen nemen aan jaarlijks terugkerende evenementen (sportdag, landelijke dag arbeidsinspecteur en eindejaarsfeest) t.b.v. de organisatie en de logistieke dienstverlening van deze evenementen.
Gegevensbestand gepensioneerden Inspectie SZW
Communicatie met gepensioneerde medewerkers van de Inspectie SZW (of voorgangers), het onderhouden van het netwerk en het organiseren van activiteiten voor gepensioneerde medewerkers.
(7.5) Business Intelligence v1.1
Centraal vastleggen van gegevens uit primaire systemen van de Inspectie SZW in de Datavault (DV) en het Datawarehouse (DWH) ten einde (interne) rapportages en analyses te generen. De BI-omgeving (DV en DWH) voorziet in de behoefte om de resultaten van de inspecties, alsmede de effecten van de inspecties in beeld te brengen.
(7.5) Servicedesk Informatievoorziening v1.1
Ten behoeve van digitale dienstverlening voor de medewerkers van de Inspectie SZW, zoals in/uit dienst treden van medewerkers, afhandelen van digitale aanvragen (bijvoorbeeld laptop, telefoon, etc.), beantwoorden van vragen m.b.t. hardware/software, etc.