115 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Intern Klanttevredenheidsonderzoek (iKTO) 2018.
1) Inzicht te krijgen in de beleefde kwaliteit van bedrijfsvoeringsproducten en -diensten en op basis hiervan de kwaliteit te borgen of verbeteringen te initiëren; 2 Het opleveren van een benchmark waardoor departementen en uitvoeringsorganisatie zich met elkaar kunnen vergelijken en van elkaar kunnen leren; 3) Als gebruiker, DMO en DOSCO verantwoording af te leggen over de bedrijfsvoering naar gefaciliteerden. 4) Verbeterafspraken maken tussen gebruikers en DMO en DOSCO
Internetsite www.defensie.nl (2021)
1 Afhandeling van vragen, klachten en verzoeken
IT Service managementtooling - ServiceNow
Faciliteren en ondersteunen IV/IT dienstverlening en behandelen specifieke/bijzondere informatie verzoeken.
Kwalificatiemanagement IT-Academie
Aanbieden diensten van de IT Academie voor het uitvoeren van het strategisch personeelsplan van JIVC
Kwaliteitsbeheer (APKB) Defensie Pijpleiding Organisatie
Registratie kwaliteitsaspecten van de brandstoffen die DPO zal gaan innemen, zal gaan transporteren, in opslag heeft en heeft afgeleverd voor de klanten van DPO.
Materieel logistieke en financiële processen ( ERP M&F)
Het ondersteunen van de logistieke processen en de planningsprocessen bij het voorbereiden van missies en oefeningen.
Medisch wetenschappelijk onderzoek toepasbaarheid sneltesten COVID-19
Het onderzoeken van de toepasbaarheid van de twee sneltesten COVID-19 om beter inzicht te verkrijgen in de gezondheid van militairen. Met toepasbaarheid wordt in deze bedoeld: onderzoeken van de testkwaliteit van de sneltesten bij gebruik van bloed, speeksel en swab, gelet op de specifieke militaire omstandigheden. Als de resultaten (anamnese + lab-uitslagen) van de studie voldoende goed zijn, kan Defensie beter geïnformeerde en snellere besluiten nemen ten tijde van deze COVID-19 epidemie.
Meldpunt integriteit Defensie.
Uitvoeren meldpunt integriteit Defensie: medewerkers en niet-medewerkers kunnen terecht bij een onafhankelijk en veilig meldpunt voor informatie of voor het melden van een vermoedelijke integriteitsschending, klacht of misstand.
Modern Alarmeringssysteem Krijgsmacht (Nerve Centre).
Het versturen van tekstberichten naar 06-nummers van Defensiemedewerkers om te alarmeren/alerteren bij rampen, calamiteiten en noodsituaties.
Monitor Werkbeleving,
1) Communicatief doel richting politiek en media om een beeld te kunnen geven van de werkbeleving bij Defensie; 2) Genereren van managementinformatie op het gebied van werkbeleving bij Defensie ten behoeve van de Bestuursstaf en de staven van de defensieonderdelen; 3) Verzamelen van opinies van defensiemedewerkers over actuele specifieke thema’s om daarmee input te kunnen leveren voor het ontwikkelen of bijstellen van beleid.