325 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
PBW - Bijhouden lijst projecten en studenten
Overzicht houden van stagiairs/studenten/promovendi/onderzoekers en Klinisch farmacologen (vanuit UMCs), hun scriptieonderwerp, presentatie data en interne en externe begeleiders
PBW - Bijhouden intekenlijst presentaties
Intekenlijst voor presentaties van studenten/ promovendi/ onderzoekers/ klinisch farmacologen
ME-WE onderzoek 2018-2021
Het SCP verricht beleidsrelevant en strategisch onderzoek. Hiervoor worden gegevens verzameld via surveys en interviews, of worden extern gegevens gebruikt. Zie Regeling van de minister-president, Minister van Algemene Zaken, houdende de vaststelling van de Aanwijzingen voor de Planbureaus. Staatscourant 3200, 21 februari 2012 https://www.scp.nl/dsresource?objectid=960e6c0d-1c54-45d0-9efd-075c03f30349&type=org
Klachtbehandeling ihkv de Wet Nationale ombudsman
Conform hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht handelt elke directie een interne klacht tegen het bestuursorgaan af. Indien de klager niet tevreden is over de interne klachtafhandeling kan men een klacht indienen bij de Nationale ombudsman: de externe klachtafhandeling. WJZ is hiervoor verantwoordelijk.
Afhandeling van Wob-verzoeken
Het be-/afhandelen van Wob-verzoeken
ledenadministratie Juridisch Forum en WJZ Update
Het Juridisch Forum is bedoeld voor iedere VWS medewerker, die met juridische zaken te maken heeft. Voor juristen en juist ook voor niet-juristen. Het Juridisch Forum heeft tot doel: het juridisch bewustzijn binnen VWS te vergroten, juridische informatie te verspreiden en kennisoverdracht te bevorderen.
Directiefolder en smoelenbord
Het vergroten van de bekendheid van de directie en haar medewerkers, zowel intern als extern.
BD - Free Sales- en exportcertificaten
Keuren en akkoordverklaring free sales certificaten
Register van gevestigde apothekers
Bijhouden van het register van gevestigde apothekers (apothekersregister)
Secundair: Beantwoording vragen van burgers aan het SCP
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.