22 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Geschilbeslechting - Telecomaanbieders
Het beslechten van geschillen tussen telecomaanbieders.
Geschilbeslechting - Telecomkabels
Het beslechten van geschillen tussen telecomaanbieders en (potentiële) gedoogplichtigen.
Geschilbeslechting - Postvervoerders
Het beslechten van geschillen met postvervoerders
Register aanbieders pakketbezorgdiensten (opstellen en beheren)
Het opstellen en bijhouden van een register van aanbieders van pakketbezorgdiensten dat voldoet aan de eisen van Verordening 2018/644
Geschilbeslechting - Luchtvaart
Het beslechten van geschillen omtrent tarieven en voorwaarden van de Luchthaven Schiphol en Luchthaven Eindhoven.
Klachtbehandeling - Spoorvervoer
Het behandelen van klachten omtrent het marktgedrag van ondernemingen op de spoorvervoersmarkt.
Toezicht art. 24 Mededingingswet in de Telecom, Vervoer en Postmarkt
Toezichthouden op de naleving van de Mededingingswet waaronder begrepen maar niet beperkt tot: onderzoek naar misbruik economische machtspositie in de Telecom, Vervoer en Postmarkt.
Verzoeken o.g.v. art. 24 Mededingingswet in de telecom, vervoer en postmarkt
Het behandelen van verzoeken op grond van de Mededingingswet, waaronder begrepen maar niet beperkt tot herzieningsverzoeken, handhavingsverzoeken en informele zienswijzen binnen de telecom-, vervoer- en postmarkt.
Openbaar nummerregister (opstellen en beheren)
Het opstellen en bijhouden van een openbaar register van telefoonnummers inclusief het uitgeven van telefoonnummers aan nummerhouders.
Klachtbehandeling – EU-Zeehavenverordening
Het behandelen van klachten tegen havenbeheerders en havendienstaanbieders in de Nederlandse zeehavens over de wijze waarop deze partijen aan de verplichtingen van de EU-Zeehavenverordening voldoen.