9 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Beeldbank Nederlands Instituut voor Militaire Historie (NIMH)
Publiceren/openbaar maken van militair historisch beeldmateriaal van de Nederlandse militaire geschiedenis.
Burgerbrieven
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig).
Internetsite www.defensie.nl (2021)
1 Afhandeling van vragen, klachten en verzoeken
NAFIN LAN Interconnectkoppeling
Controle op en verstrekken van toegang tot informatie. Controle op en verstrekken van toegang tot beheertooling. Registratie van initiator van beheerhandeling en controle op afwijkende beheerhandelingen. Communicatie met betrokkene. Bij optredende calamiteiten, vanuit (plaatselijke) toegangsregelingen of ter evaluatie/bijstelling van de kwaliteitsnormen/processen dient bekend te zijn welke mensen betrokken zijn (geweest)
NLC NAFIN Local Connectivity.
Controle op en verstrekken van toegang tot informatie. Controle op en verstrekken van toegang tot beheertooling. Registratie van initiator van beheerhandeling en controle op afwijkende beheerhandelingen. Noodzakelijk voor communicatie met betrokkene.
Relatiebeheer
Relatiebeheerregistratie van werkgerelateerde naam-, adres- en contactgegevens van stakeholders.
Staatsalmanak (www.almanak.overheid.nl)
Doel: voor het ministerie van Defensie uitvoering geven aan het Koninklijk Besluit opnieuw jaarlijks uitgeven van een Staatsalmanak
Uitvoeren communicatiebeleid, (sociale) mediamonitoring
Uitvoeren communicatiebeleid Defensie: 1. Het communiceren met en verantwoording afleggen aan de eigen medewerkers en de samenleving; 2. Het bouwen aan vertrouwen van de eigen medewerkers en de Nederlandse burgers; 3. Het uitbouwen, behouden en creëren van in- en extern draagvlak voor (de taken van) de krijgsmacht; (Sociale) mediamonitoring: 3. Evalueren (ex post): hoe worden de Defensie communicatieboodschappen ontvangen en kan Defensie hier lessen uit trekken voor de toekomst?
Wet open overheid (Woo) verzoeken
De behandeling, de afdoening en archivering van verzoeken op grond van de Wet open overheid; De communicatie met de betrokkenen; Het bijhouden van een overzicht van de verzonden informatie of besluiten en de daarover gemaakte afspraken; Het doen behandelen van geschillen, behandeling van bezwaar-en beroepsprocedures.