7 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Beantwoorden vragen van burgers
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.
Behandelen digitale documenten
Behandeling van inkomende en uitgaande correspondentie.
Levering en sourcing grafische dienstverlening - Xerox
Het verwerken van persoonsgegevens voor het distribueren van communicatie uitingen.
plannen en houden interviews communicatie uitingen (EMMA communicatie BV)
Het plannen en houden van interviews t.b.v. communicatie uitingen. Hiervoor worden persoonsgegevens van contactpersonen verwerkt.
Relatiebeheer debiteuren en crediteuren
Verifiëren en aanvullen van bedrijfs- en/ of persoonsgegevens van nieuwe debiteuren en/ of crediteuren ten behoeve van het kerndepartement EZK/LNV, Staatstoezicht op de Mijnen (SodM), Centraal Planbureau (CPB) en Autoriteit Consument en Markt (ACM).
Toepassen Archiefwet- en regelgeving
Uitvoering geven aan de wettelijke bewaartermijnen op grond van de Archiefwet 1995 en fiscale wet- en regelgeving.
Verzoeken op grond van Algemene verordening gegevensbescherming
Tijdig uitvoering geven aan de verzoeken ter effectuering van de rechten van betrokkenen op grond van de AVG.