28 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Het bijhouden van een klantenbestand online filing
Bijhouden welke klanten gebruik maken van eOLF (online filing) voor het indienen van hun octrooiaanvragen en andere octrooigerelateerde verzoeken op basis van de Rijksoctrooiwet 1995.
Registeren van e-mailadressen van abonnees Bijblad
Verzenden via e-mail van het Bijblad conform de Rijksoctrooiwet 1995, artikel 20. Het Bijblad bevat officiële mededelingen en andere octrooi gerelateerde wetenswaardigheden waarmee onze organisatie en onze klanten te maken hebben.
Behandelen vragen, mondelinge klachten en signalen van burgers
Complete en juiste beantwoording van vragen en behandeling van mondelinge klachten en signalen van burgers door RVO en zo nodig doorgeleiding naar overige onderdelen van EZK en LNV en andere ministeries.
Registeren van contactpersonen van octrooigemachtigdenbureaus
Het verzamelen van e-mailadressen van administratief medewerkers van octrooigemachtigdenbureaus om uitnodigingen te versturen voor periodiek overleg met deze medewerkers.
Registreren van klantgegevens ten behoeve van voorlichting
Het verzamelen van klantgegevens voor het geven van voorlichting over octrooien (nieuwsbrief, uitnodigingen workshops, klanttevredenheidsonderzoek etc.).
Beantwoorden vragen van burgers
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door RDI. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar. Beantwoorden klantvragen die via e-mail binnenkomen (organisatie breed).
Behandelen vragen, mondelinge klachten en signalen van burgers
Complete en juiste beantwoording van vragen en behandeling van mondelinge klachten en signalen van burgers door RDI en zo nodig doorgeleiding naar overige onderdelen van EZK en LNV en andere ministeries.
Behandelen Woo verzoek
Behandelen van Woo verzoeken