28 verwerkingen

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Selecteer hier de organisatie waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het organisatieonderdeel waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het onderwerp waarop u wilt filteren.

Selecteer hier het type waarop u wilt filteren.

Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer

Het bijhouden van een klantenbestand online filing

Bijhouden welke klanten gebruik maken van eOLF (online filing) voor het indienen van hun octrooiaanvragen en andere octrooigerelateerde verzoeken op basis van de Rijksoctrooiwet 1995.

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Verwerkingsnummer: M2179
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Actieve openbaarmaking
Onderwerp: Ondersteuning > Ondersteuning

Registeren van e-mailadressen van abonnees Bijblad

Verzenden via e-mail van het Bijblad conform de Rijksoctrooiwet 1995, artikel 20. Het Bijblad bevat officiële mededelingen en andere octrooi gerelateerde wetenswaardigheden waarmee onze organisatie en onze klanten te maken hebben.

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Verwerkingsnummer: M2256
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Actieve openbaarmaking
Onderwerp: Ondersteuning > Ondersteuning

Behandelen vragen, mondelinge klachten en signalen van burgers

Complete en juiste beantwoording van vragen en behandeling van mondelinge klachten en signalen van burgers door RVO en zo nodig doorgeleiding naar overige onderdelen van EZK en LNV en andere ministeries.

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Verwerkingsnummer: M4067
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Burgerbrieven
Onderwerp: Meldingen > Overige meldingen

Registeren van contactpersonen van octrooigemachtigdenbureaus

Het verzamelen van e-mailadressen van administratief medewerkers van octrooigemachtigdenbureaus om uitnodigingen te versturen voor periodiek overleg met deze medewerkers.

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Verwerkingsnummer: M2271
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Actieve openbaarmaking
Onderwerp: Ondersteuning > Ondersteuning

Registreren van klantgegevens ten behoeve van voorlichting

Het verzamelen van klantgegevens voor het geven van voorlichting over octrooien (nieuwsbrief, uitnodigingen workshops, klanttevredenheidsonderzoek etc.).

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Verwerkingsnummer: M2589
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Actieve openbaarmaking
Onderwerp: Ondernemen > Intelectueel eigendom

Beantwoorden vragen van burgers

Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door RDI. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar. Beantwoorden klantvragen die via e-mail binnenkomen (organisatie breed).

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksinspectie Digitale Infrastructuur
Verwerkingsnummer: M12468
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Burgerbrieven

Behandelen vragen, mondelinge klachten en signalen van burgers

Complete en juiste beantwoording van vragen en behandeling van mondelinge klachten en signalen van burgers door RDI en zo nodig doorgeleiding naar overige onderdelen van EZK en LNV en andere ministeries.

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksinspectie Digitale Infrastructuur
Verwerkingsnummer: M12470
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > Burgerbrieven

Behandelen Woo verzoek

Behandelen van Woo verzoeken

Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat / Rijksinspectie Digitale Infrastructuur
Verwerkingsnummer: M12709
Type: Primair
Onderwerp: Communicatie > WOO Verzoeken