86 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
AVG vragen- en klachtenbehandeling, onderzoeken en audits
Contactpunt voor betrokkenen over alle aangelegenheden die verband houden de verwerking van hun gegevens en de uitoefening van hun rechten (art 38 lid 4 AVG)
Beantwoorden vragen van burgers
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.
Beantwoorden vragen van burgers
Tijdige beantwoording van vragen van burgers (e-mail burger en burgerbrief overig) door het kerndepartement en doorgeleiding naar overige onderdelen en andere ministeries. Opgelegd doel van Tweede Kamer (sinds 2012) is minimaal 80% tijdige beantwoording per jaar.
Behandelen digitale documenten
Behandeling van inkomende en uitgaande correspondentie.
Behandelen papieren documenten
Behandeling van persoonlijke, vertrouwelijke en aangetekende correspondentie
Beheer relaties voor de uitvoering van de Plantenziektewet
Het faciliteren van de communicatie met betrokken relaties voor de uitvoering van de (wettelijke) taken van de NVWA en de taken van de keuringsdiensten in het kader van de Plantenziektenwet (inclusief facturering).
Bestuurlijke Maatregelen
Het opleggen van bestuurlijke maatregelen. Dit omvat : het beoordelen van dossiers, het versturen van voornemens, het wegen van zienswijzen, het motiveren van besluiten tot en met het produceren van beschikkingen, dwangbevelen en dwangsommen.
Bezwaar en beroep Juridische Zaken
Afhandelen van bezwaarschrift en het inboeken van beroep
Compliance financiële belangen
Het bijhouden van de registratie van meldingen van financiële belangen en transacties met effecten door ambtenaren van EZK en LNV. Het gaat om financiële belangen en transacties van EZK- en LNV-ers die de belangen van de dienst kunnen raken. De meldingen en het register zijn gebaseerd op artikel 61a, lid 1 en 2, van het Algemeen Rijksambtenarenreglement (ARAR)
Contact onderhouden met externe personen en organisaties
Onderhouden van relaties en communiceren met instituten, bedrijven, kennisinstellingen, andere (overheids) organisaties en particulieren Onderlinge communicatie binnen het dienstonderdeel