84 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Kwalitatief gedragsonderzoek melkveehouders tbv Lbv’
Opdrachtgever zal contactgegevens van circa 15-25 potentiële respondenten (melkveehouders) aan Opdrachtnemer verstrekken ten behoeve van een kwalitatief gedragsonderzoek. Dit onderzoek zal worden uitgevoerd door een combinatie van online interviews via webex (lokaal gemaakt opnames in beveiligde omgeving) en interviews op locatie. De onderzoeksresultaten worden in een geanonimiseerd rapport aangeleverd bij opdrachtgever.
Lange termijn ontwikkelingen; drie denksessies en een publicatie
Het organiseren van drie denksessies met een brede groep van personen die met lange termijn ontwikkelingen bezig zijn.
LNV Community
Via de community krijgen boeren de mogelijkheid om mee te denken met het ministerie. • Zicht krijgen op wat er leeft onder agrarische ondernemers De agrarische ondernemers krijgen de ruimte om hun ideeën en ervaringen te delen, tegelijkertijd krijgt het ministerie de mogelijkheid om hierop in te gaan. Beleid beter laten aansluiten op de dagelijkse praktijk Door beter inzicht in de beleving van boeren kan het ministerie dit meenemen in beleids- en communicatiekeuzes
Monitoring afwezigheid middellandse zeevlieg
Het uitvoeren van inspecties naar de middellandse zeevlieg op bedrijven die bepaalde vruchtgroenten exporteren naar Japan en Taiwan.
Monitoring social media NVWA onderwerpen
Tooling online media monitoring en analyse
Noordzee2030
Het bijhouden van een stakeholderslijst voor het programma Noordzee2030.
Ondersteunen en opzetten gebiedsgerichte kennistafels
Ondersteunen en opzetten gebiedsgerichte kennistafels
Onderzoek aanpak piekbelasters
Interviews agrarische ondernemers en professionals
Onderzoek marktimperfecties Landbouw financiering
Opdrachtgever zal aan opdrachtnemer persoonsgegevens verschaffen ten behoeve van het onderzoek naar marktimperfecties bij landbouw financiering . In het kader van het onderzoek worden er ook interviews afgenomen
Onderzoek naar de hygiënebeleving bij tattooshophouders en consumenten
Het inzichtelijk krijgen van de percepties van tattooshophouders over hygiëne