111 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
ADR Attentie voor alle medewerkers
Versturen van een attentie naar alle ADR medewerkers
Leermanagementsysteem LMS Conclusion
Mogelijkheid creëren voor inschrijven leeractiviteiten Om gebruikers de mogelijkheid te bieden zich te kunnen aanmelden voor leeractiviteiten is registratie in het Leermanagement systeem (LMS) nodig..
Lief en leed
Adressenbestand t.b.v. de Lief-en leed pot, beheerd door eigen collega's.
Capaciteitmanagement, planning en tijdschrijven
ADR gaat capaciteitsmanagement inzetten om de bezettingsgraad van haar medewerkers te maximaliseren.
Evaluatie inhuur
Het vastleggen van evaluatiegegevens over de geleverde prestatie in kwalitatieve en kwantitatieve zin van ingehuurd personeel
AVG vragen- en klachtenbehandeling, onderzoeken en audits
Een juiste en tijdige afhandeling van ontvangen berichten aan de Functionaris voor gegevensbescherming
Opname gesprekken bij telefoongebruik (voice logging)
Ter ondersteuning van het doen van onderzoek naar diverse vormen van dreiging door middel van de permanente registratie van gesprekken gevoerd via risicovolle telefoonlijnen.
Behandelen van integriteitsmeldingen en uitvoeren -onderzoeken Financiën (OIF)
Het aannemen, registreren en beoordelen van meldingen van vermoedelijke integriteitsschendingen en het uitvoeren van voor- en/of feitenonderzoeken bij het Ministerie van Financiën.
Telefoonlijst calamiteiten en crisis
Overzicht hebben van alle leden van het crisis-/calamiteitenteam en het onderling telefonisch kunnen benaderen van de leden van het team in een crisis-/calamiteitensituatie.
Kwaliteitscontrole administratie vertrouwensfuncties
Het uitvoeren van een controle op de actualiteit, volledigheid en juistheid van de administratie van vertrouwensfuncties in het kader van de toezichtshoudende taak van de BVA-office op deze vertrouwensfuncties.