111 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Telefoon/geboortedata/adressenbestand van medewerkers AFEP
Het bijhouden van verjaardagen en het kunnen versturen van bloemen/ kaartjes bij gebeurtenissen.
CV's/motivatiebrieven/cijferlijsten van sollicitanten
Sollicitanten staan eventueel bij AFEP op een short/long list. Door het tijdelijk te bewaren van deze documenten kunnen wij eventueel in een later stadium contact opnemen met een sollicitant.
Wettelijke taak- onderzoek naar de verantwoording en beheer van het Rijk V2
1. Jaarlijkse onderzoeken naar de verantwoordingsinformatie in de jaarverslagen 2. Onderzoek naar het begrotingsbeheer, het financieel beheer, de materiele bedrijfsvoering en de daartoe bijgehouden administraties van het Rijk 3. Jaarlijkse onderzoeken naar de financiële verantwoordingsinformatie in het Financieel jaarverslag van het Rijk 4. Onderzoek naar de centrale administratie van de schatkist van het Rijk
Vraaggestuurde onderzoeken V2
Onderzoeken naar: 1. het beleid en de bedrijfsvoering van Onze Minister die het aangaat of de taakuitoefening en de bedrijfsvoering van het betrokken college. 2. de jaarrekening van een agentschap
Onderzoeken ten behoeve van de Europese Unie V2
Het uitvoeren van onderzoek om na te gaan of de voorwaarden zijn nageleefd die op grond van de Europese regelgeving zijn gesteld aan het beheer en de verantwoording van de autoriteiten die belast zijn met het beheer van Europese gelden, en de ontvangers van deze gelden. De bevoegdheid tot het verrichten van deze onderzoeken volgt uit artikel 7, aanhef en onder d, van het Besluit Auditdienst Rijk.
Onderzoek naar door de Tweede Kamer aangewezen grote projecten V2
Onderzoek naar een door de Tweede Kamer der Staten-Generaal aangewezen groot project in opdracht van de minister die het aangaat. Deze taak vindt zijn grondslag in artikel 3, aanhef en vierde lid, van het Besluit Auditdienst Rijk.
Medewerkersonderzoek (MO) vanaf 2019 intern Financiën
Met het MO wil Financiën inzicht krijgen in wat er speelt binnen de organisatie, een beeld krijgen van de ontwikkelingen ten opzichte van het vorige MO (2017), en de situatie kunnen vergelijken met andere departementen (benchmarking). Dit wordt gedaan in het kader van goed werkgeverschap. Door eens per twee jaar te meten wordt de ontwikkeling van het werkgeverschap met regelmaat gemonitord. Dit gebeurt ten behoeve van organisatieontwikkeling en verbetering van de werksituatie.
Telefoonlijst calamiteiten en crisis
Overzicht hebben van alle leden van het crisis-/calamiteitenteam en het onderling telefonisch kunnen benaderen van de leden van het team in een crisis-/calamiteitensituatie.
Kwaliteitscontrole administratie vertrouwensfuncties
Het uitvoeren van een controle op de actualiteit, volledigheid en juistheid van de administratie van vertrouwensfuncties in het kader van de toezichtshoudende taak van de BVA-office op deze vertrouwensfuncties.
Financiele administratie
Verwerken Betalingen en Ontvangsten: het doel van de verwerking is het voeren van een Financiële Administratie conform de richtlijnen van de Comptabiliteitswet en de voorschriften van de Belastingdienst. Het gaat hierbij om het verwerken van betaalopdrachten aan en ontvangsten van medewerkers, oud medewerkers of overige natuurlijke personen.