36 verwerkingen
Sorteren op: Verwerking / Organisatie / Onderdeel / Nummer
Pijpleidingregistratie (PMS), Defensie Pijplijn Organisatie
Bijhouden van informatie over de DPO pijpleiding en relevante informatie over de (geografische) omgeving daarvan.
Procesbeschrijvingen Defensie Pijpleiding Organisatie
T.b.v. de DPO distribueren, onderhouden en vastleggen van procesbeschrijvingen.
Procesondersteuning AVG coordinator
Registratie en monitoring AVG onderwerpen zoals een intern overzicht met (vermeende) datalekken, een overzicht met ingeroepen recht op privacy
Projecten Beheer Systeem (PBS) DPO
Het PBS is een maatwerkapplicatie van DPO die in MS Access is ontwikkeld. Het PBS bevat de administratie van de nationale- en internationale projecten die bij DPO in planning, voorbereiding en uitvoering zijn en de projecten die inmiddels zijn afgerond.
Registratie beheer onderhoud/assets Defensie Pijpleiding Organisatie
Registreren van assets en plaatsen waar die assets staan (of hebben gestaan) plus de onderhoudsstatus en -geschiedenis van deze assets. Plannen en registreren van preventief en correctief onderhoud aan assets alsook beheer van de uitvoering daarvan. Genereren van periodieke- en ad hoc rapportages.
Servicepunt
Het efficiënt en effectief verlopen van het aanvraag- en meldproces voor defensiemedewerkers en niet-werknemers met een Defensiepas type 1 en 2 in werkelijke dienst.
Staf DOSCO - Orkestplanning en administratie (OPAS)
1. Het registreren, behandelen, bevestigen en toekennen van verzoeken tot het ter beschikking stellen van Militaire Muziekkorpsen tbv het ondersteunen van militair en staatsceremonieel, inclusief Nationale Taptoe.
Tijdregistratie en Capaciteitsmanagement
Het registreren (afwezigheid) en analyseren van uitgevoerde werkzaamheden door validatie en om de reken- en schattingsmodellen te maken en de plannen te verbeteren t.b.v. de inzet van capaciteit. Hierdoor verbetert de inzet en wordt de productie effectiever en efficiënter (monitoren realisatie en productie).
Toepassing chatbot binnen Defensie
Het plaats en tijdonafhankelijk op een toegankelijke manier beantwoorden van veelvoorkomende vragen en verzoeken aan de dienstencentra van Defensie via chats.
Toepassing Robotic Process Automation
Processen kwalitatief verbeteren (betrouwbaarheid, tijdigheid), het wegnemen van hoge werklast bij verschillende dienstencentra en het ondervangen van de veelal lange doorlooptijd voor het vervangen of verbeteren van bestaande software.